Zabawa powoduje, że młodsi uczniowie zaczynają postrzegać naukę jako możliwość odkrywania i eksperymentowania, co wpływa na podniesienie ich zaangażowania, ciekawości świata i zwiększa możliwości poznawcze. Z jakich metod korzystamy?
Dzięki takim formom zabawy matematyka staje się w oczach młodszych uczniów atrakcyjną
formą zabawy.
Nauczanie przez doświadczenie w klasach 1-3 polega na angażowaniu uczniów w aktywności, które pozwalają im samodzielnie odkrywać, eksperymentować i przeżywać dane zagadnienia.
Udział w tego rodzaju zajęciach sprawia, że dzieci łatwiej i na dłużej zapamiętują wnioski
z doświadczeń.
Dzięki stosowaniu różnych rodzajów gier rozwijamy umiejętność wspólnej integracji,
poprawiamy aktywność ruchową oraz obserwujemy reakcje uczniów na dotykające ich
sytuacje, dzięki czemu możemy modelować konkretne zachowania.